dilluns, 3 d’agost del 2015

Exposició a la Sala d'art Eduard Junyent, a Vic

El dia 10 d'octubre de 1986 va aparèixer aquesta petita crònica al diari Ausona de Vic. No va signada, però qui la va escriure denota tenir bastants coneixements sobre el tema exlibrístic, i d'haver-se fixat bé en les explicacions, i en alguna de les expressions que vaig fer servir a l'hora de la presentació de la mostra que va tenir lloc l'octubre de 1986, a la Sala d'art Monsenyor Eduard Junyent, de la Caixa d'Estalvis Comarcal de Manlleu, avui també desapareguda.
Una de les moltes coses bones que van esdevenir-se en aquell temps en què em vaig dedicar intensament a fer exposicions d'ex-libris, és la gent que vaig conèixer. A Vic, amb motiu d'aquesta exposició, vaig fer amistat amb Joan Sunyol i Genís (1922-2014), escriptor i poeta. A les lleixes de la biblioteca de casa hi ha tots els seus llibres. Era nét del poeta i novel.lista Martí Genís i Aguilar, i pare del també reconegut poeta Víctor Sunyol. Cada any ens enviàvem les Nadales respectives, amb un poema. Tot i que Joan Sunyol va morir el 8 de març de 2014, la seva esposa, Montserrat Costa, va tenir la delicadesa d'enviar-me la Nadala.   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada