diumenge, 7 d’agost del 2016

Cal.ligrafia Térèse

Hem estat uns dies a la Cerdanya. Per la seva proximitat i atractiu, vam passar la ratlla de França i vam anar a la Cerdanya Nord. A Sallagosa, terra mare del poeta en llengua catalana Jordi Pere Cerdà, vam visitar una mostra de precioses cal.ligrafies de Sylvie Marc, que té casa a Saint Christol les Alès. Sylvie ofereix tallers de cal.ligrafia. Vaig adquirir uns treballs seus. A la senyora que hi havia a l'entrada, una amiga, li vaig preguntar si l'artista havia fet ex-libris. No ho sabia. Aleshores em va preguntar el nom. Quan li vaig haver dit, de dins d'una carpeta va treure aquesta cal.ligrafia que es veu a la imatge. Et pot servir d'ex-libris, em va dir. I sí, pot servir. Em va obsequiar la cal.ligrafia. Em va agradar la cal.ligrafia, tan gràcil, espontània. I també el color. Un color càlid que segons el simbolisme dels colors evoca la llum de la intel.ligència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada