dimarts, 27 de gener del 2015

Ex-libris Enrique

Segons la persona que em va encarregar aquest ex-libris, elaborat l'any 2001, a l'Enrique l'apassiona llegir per saber. D'aquí ve que en el centre d'aquest arbre en forma de cor hi hagi dos llibres per simbolitzar la multiplicitat, tant dels llibres que es poden llegir com de les disciplines que procuren coneixement. El mètode de realització és el paper retallat. Que hagi acabat adoptant aquest mètode no m'hauria de sorprendre gens, ja que segons m'explica la meva mare ja retallava formes diverses quan encara era un infant i dibuixava tant de gust (i amb una certa gràcia, diuen!) amb els llapis de colors. I no hi havia por que em fes mal?, li pregunto a la meva mare. No, em contesta. Eres molt curosa i hàbil amb les tisores petites.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada