dimarts, 1 de setembre del 2015

Ex-libris a través del temps, 4 exposicions

                                                                      
L'any 1990 vaig iniciar un seguit d'exposicions itinerants que amb el lema Ex-libris a través del temps van tenir lloc al Centre Cívic Trinitat Vella (octubre 1990), Centre Cívic La Bàscula (novembre 1990), Centre Cívic Torre Llobeta (abril 1991) i Centre Cívic Bon Pastor (juliol 1991). En la primera part de la mostra s'exposaven ex-libris de diferents èpoques (procedents de la meva col.lecció) i en la segona part ex-libris de la meva creació. En totes quatre ocasions vaig oferir una conferència sobre el tema per tal de fer-ne el màxim de difusió. La direcció dels Centres Cívics de Barcelona va editar els fulletons de mà que veieu a la imatge, a més d'uns cartells igualment vistosos. A l'interior dels fulletons hi havia un text amb tres apartats: Ex-libris, Origen i actualització i Realització. A més del meu currículum i un resum de les exposicions realitzades, es va incloure el Petit Diccionari de Símbols i Al.legories que ja havia editat, temps enrere, en altres fulletons a fi i efecte d'orientar l'espectador en la lectura dels meus ex-libris.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada