dimarts, 2 de juny del 2015

Ex-libris ADA

Aquest ex-libris, número 36 de la meva llista, a nom d'ADA (Immaculada Verdú), va ser dibuixat l'any 1982. L'Ada va ser una persona molt important a la meva vida. Companya de treball a l'estudi gràfic de Ramon Parera, va ser l'amiga amb qui, entre d'altres aventures estivals (a l'Ada li agradava molt la platja), vaig fer diverses estades a Cadaqués, va provocar el color independentista a la meva catalanitat tel.lúrica, i arran de la seva mort prematura als 33 anys, va ser la protagonista literària de la primera de les tres històries que componen El vel d'Harmonia, el llibre que va guanyar el premi Don-na de narrativa, i que dóna títol al meu blog literari. En la imatge una mica botticelliana, hi ha una dona de perfil que mira l'horitzó. Trenats en els seus cabells, una rosa i el colom de la pau.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada