dijous, 26 de febrer del 2015

Exposició d'ex-libris a l'Oficina del Camp de l'Arpa, de Benestar Social

Vaig fer unes quantes exposicions d'ex-libris en oficines de Benestar Social, a rel d'una primera exposició que vaig fer a l'oficina del Camp de l'Arpa, situada uns quants carrers més enllà del meu domicili d'aleshores, al carrer Provença 534. Aquí teniu el cartell de la segona exposició que hi vaig dur a terme entre el 10 i el 22 de desembre del 1989. La primera va ser l'any 1988. Amb la jove que regentava amb molt de dinamisme i esperit de servei aquesta oficina del Camp de l'Arpa, la Iolanda Maurici, farà tres o quatre anys que ens vam retrobar, ja que treballa a Vilanova i la Geltrú, al Centre Cívic de Mar, i viu a Sant Pere de Ribes. El món és petit, i no és una metàfora, almenys el món on ens movem. La plantilla del cartell permetia un disseny específic en la part superior, per a cada exposició el seu. A mi aquesta vegada em va plaure d'imitar una orla d'estil entre modernista i art déco. Fins i tot, amb la Iolanda, vam inventar un lema per a la mostra d'ex-libris, uns objectes artístics ben desconeguts per a la majoria de visitants de l'exposició, tot i que en va tenir molts. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada